Bylo, je a prý bude :)

15.02.2021

aktualizováno: 12. 4. 2021

Nejsilněji vnímám děti, dětské duše. Jako svůj obrovský benefit a dar mám empatii vůči lidem obecně. A již před mnoha lety jsem byla přirozeně přivedena k jídlu a jeho vlivu na imunitu. Nejprve jsem si to plně neuvědomovala a podnikla jsem intuitivní rozhodnutí typu jít studovat ekonomickou universitu. A jsem za to vděčná. Mám hodně široké spektrum oblastí, kterým rozumím dost do hloubky nejen povrchově.

Hrdá jsem na aktivitu ve spojení s paní učitelkou blanenské základní školy v roce 2015.

Věřím, že takové projekty se brzy objeví napříč republikou a děti budou inspirací svým rodičům, kteří se většinou daleko více bojí než právě jejich děti. Není však čeho se bát - cesta existuje - a živé jídlo je její základ. Abychom my všichni mohli být živí a žít naplněné životy!

Lenka Kateřina Bíza Jandová (neoficiální jméno, aktuálně mi však přísluší)

Všechna práva vyhrazena. Pokud budete chtít šířit jakýkoli můj obsah, a pozměnit jej, informujte mě o tom.
LensAngelStation © 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky