Naše Globální Oteplování

05.01.2021

Nedávno jsem na iDnes.cz reagovala na článek o oteplování. Mám hodně citlivé intuitivní (nadsmyslové vnímání) a když něco čtu tak se mi dostavují pocity či informace jak to skutečně je, či psaný text je pravdivý. Většinou je to tak, že pravdivost je pohybuje ve škále/v rozmezí. Nebo mi dorazí na mysl nějaké doplňující sdělení.

Při čtení onoho článku (a již dříve, ale nevěnovala jsem tomu dostatečnou pozornost) jsem nabyla pocitu, že my lidé se sami na globálním oteplování podílíme - ne jen skleníkové plyny a technologie produkující faktory mající vliv na globální oteplování - ale velkým faktorem jsme my, obyčejní lidé - JAK?

Svými pocity a prožívanými emocemi. Ano, je to tak. Pokud člověk prožívá emoce bez kontroly a je připojen stres, tak se člověku zvyšuje tělesná teplota. Víme, že např. města celkově jsou body na termomapě, která jsou teplotně vysoko např. oproti lesům.

Ověřila jsem si několikrát, že je tomu skutečně tak, ale nejen technologiemi, které se v městech hojně nacházejí a využívají, ale i přímo my lidé se podílíme velkou měrou na oteplování planety všude, kde se vyskytujeme, jsme-li v extrémním prožívání.

MÁ OVĚŘENÍ

Osobně když jsem procházela velmi stresujícím obdobím nebo jen stresující situacemi, tak jsem měla zvýšenou teplotu. Měřila jsem se často, bylo to mé období detoxikace organismu. A díky tomu, že jsem touto detoxikací na bázi změn jídelníčku procházela, zjistila jsem, jak mocná je psychika. A ta moje byla velmi byla velmi slabá. Do stresu jsem šla kvůli maličkosti, cokoli nové mě přivádělo do obav - a tyto pocity, jejich prožívání, mi zvyšovalo teplotu. Jídlo, jak jsem zjistila s ochlazující podstatou dokáže teplotu vyrovnat. Ale nejlepší je naučit se vyrovnání jak pomocí reakce mysli, tak i jídlem s pomocí intuice i rozumu současně. Přišla jsem postupně i na to, že jsem uvnitř sebe reagovala nepřiměřeně díky vzorcům chování, kterým jsem byla vystavena v dětství a v dospívání..
Příklad: jsem přirozeně docela odvážná. Ale od všeho jsem byla jako dítě a dospívající zrazována a nebylo mi věřeno. Dopracovala jsem to proto v dospělosti tak daleko (díky ne úplně vhodným či milným rozhodnutím), že jsem nevěřila vůbec nikomu a ničemu a bála jsem se naprosto všeho a všech. A nebyla jsem schopna udělat jakékoli rozhodnutí. Totální vyhoření bych to nazvala, kdy jsme ztratila veškeré naděje a má duše ode mě byla na kilometry daleko.

Další ověření jsem zažila nedávno při práci na benzínce. Mezi povinnostmi obsluhy ČS je měření teplot v lednicích a mrazácích. Řeklo by se nebo mnoho lidí se asi domnívá, že teploty jsou měnné pouze v závislosti na naplněnosti lednice a třeba tlaku vzduchu. Ale není tomu tak:)

Teploty zapisujeme a každá ze tří, které to děláme píše jiné teploty i když podmínky vnější máme podobně proměnlivé. JAK to?

Naše vlastní energie/teplota ovlivňuje energii/teplotu okolí díky tomu v jakém emočním a tedy psychickém rozpoložení se nacházíme. A nejvíce nás "otepluje" myšlení..myšlení nad úvahami, které z jakéhokoli důvodu nesmíme či nechce říci nahlas..ale "vaří se nám z toho hlava" .. a pak typicky rozčílení se atp.

Tímto článek nekončí, ale abych neodkládala publikaci, tak jej uveřejňuji v této fázi a bude dopracován jakmile mi k němu přijdou další myšlenky .. 

Len Ka

Všechna práva vyhrazena. Pokud budete chtít šířit jakýkoli můj obsah, a pozměnit jej, informujte mě o tom.
LensAngelStation © 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky