Představení blogu

15.01.2021

Za svůj dosavadní život jsem si prošla nebem i peklem. Toho pekla bylo podstatně více a stále se učím. Ale díky napojení do universálního vědomí a vzpomínkám na ty nebeské zkušenosti zde na Zemi jsem v naději, že .. bude lépe mě i těm okolo mě .. nám všem ..

Sdílím a budu sdílet zkušenosti, ale i současné zážitky či intuitivní myšlenky a vize do budoucnosti. Neb když jsem v napojení, tak vnímám krásné a široké možnosti pro každého člověka na tomto světě .. a obzvláště pro lidi, se kterými jsem v nejbližším kontaktu.

Nejsilněji vnímám děti. Jako svůj obrovský benefit a dar mám empatii vůči lidem obecně. A již před mnoha lety jsem byla přirozeně přivedena k jídlu a jeho vlivu na imunitu. Nejprve jsem si to plně neuvědomovala a podnikla jsem intuitivní rozhodnutí typu jít studovat ekonomickou universitu. A jsem za to vděčná. Mám hodně široké spektrum oblastí, kterým rozumím dost do hloubky nejen povrchově.
Hrdá jsem na aktivitu ve spojení s paní učitelkou blanenské základní školy v roce 2015.

Věřím, že takové projekty se brzy objeví napříč republikou a děti budou inspirací svým rodičům, kteří se většinou daleko více bojí než právě jejich děti. Není však čeho se bát - cesta existuje - a živé jídlo je její základ. Abych i my mohli být živí a žít naplněné životy!


Lenka Kateřina Bíza Jandová (neoficiální jméno, ale již mi přísluší)

Všechna práva vyhrazena. Pokud budete chtít šířit jakýkoli můj obsah, a pozměnit jej, informujte mě o tom.
LensAngelStation © 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky